Pernai Jungtinėse Amerikos Valstijose padalinį atidariusi KIKA GROUP, UAB šiemet vėl džiaugiasi tarptautiniu įvertinimu. Visus metus intensyviai dirbusi naujoje rinkoje, rudens pradžioje komanda leidosi į ilgiausią iki šiol „ekspediciją“, trukusią net 5 savaites, kurios metu automobiliais ir lėktuvais keliavo net per 14 valstijų, įveikė daugiau nei 7 tūkst. kilometrų ir sudalyvavo 5-iose parodose, kuriose laimėjimus skynė tiek Lietuvoje sukurti augintinių priežiūros produktai, tiek įmonių grupei priklausančio „Tauro Kennel“ veislyno šunys.
KIKA GROUP kurti produktai – tarp 12 geriausių JAV inovacijų
Lietuvoje kurti augintinių kosmetikos ir mitybos produktai šiemet sulaukė istorinio įvertinimo – didžiausioje Amerikos, Las Vegase, Nevadoje vykusioje verslas verslui (angl. B2B ) gyvūnų prekių parodoje „SuperZoo“, kurioje dalyvauja stipriausi viso pasaulio gyvūnų prekių rinkos atstovai, KIKA GROUP sukurta produkcija buvo pripažinta tarp geriausių inovacijų Amerikoje.
KIKA GROUP savininkai Janita J. Plungė ir Tauras Plungė „SuperZoo“ parodoje, Las Vegase, Nevadoje, JAV.
Iš susirinkusių 6 tūkst. dalyvių, 900 pristatė rinką drebinančias, augintinių gyvenimo kokybę keičiančias inovacijas bei varžėsi dėl „New Product Showcase“ apdovanojimo, kurį gavo vos 12 dalyvių, tarp jų – lietuviai KIKA GROUP .
Net 3 inovatyvūs ir unikalūs KIKA GROUP sukurti produktai buvo apdovanoti „Grooming“ kategorijoje: molio kaukė „Tauro Pro Line Stainless Look“ , šarminis vanduo „Tauro Pro Line Pure Mist“ bei „6in1“ ozono vonia šunims ir katėms, kurie, anot įmonių grupės įkūrėjos, ilgametės veisėjos bei kinologės Janitos Januškauskaitės-Plungės, kartu sukuria puikų groomingo konceptą – Tauro Pro Line molio kaukė ir Tauro Pro Line šarminis vanduo yra idealus duetas kovai su ašarų dėmėmis, o ozono vonia dar labiau sustiprina kosmetikos efektyvumą bei palengvina groomerio darbą.
„Tauro Pro Line“ produktai, gavę „New Product Showcase“ apdovanojimą „SuperZoo“ parodos inovacijų konkurse.
„Šie produktai – mūsų ilgamečio darbo ir patirties rezultatas, kuriantis tikrą revoliuciją augintinių priežiūros srityje, padedantis spręsti kasdienės priežiūros ir odos bei kailio problemas. Neapsakomai džiaugiuosi puikiu visos KIKA GROUP komandos darbu ir labai didžiuojuosi, kad galime savo unikalia produkcija garsinti Lietuvą tarptautinės reikšmės konkursuose. Parodoje esame vieninteliai Baltijos šalių atstovai, dalyvaujame čia pirmą kartą ir į Lietuvą grįžtame su pačiu svarbiausiu laimėjimu“, – pergale džiaugėsi kinologė ir juokavo, jog šis laimėjimas prilygsta „Oskarų“ apdovanojimui versle.
Rodė ir didžiausioje Los Andželo televizijoje
Visi 12 „New Product Showcase“ konkurso nugalėtojų sulaukė išskirtinio dėmesio – jie buvo rodomi didžiausios Los Andželo televizijos KTLA „Morning News“ laidoje su Kathryn Emery.
Akimirka iš KTLA „Morning News“ reportažo filmavimo su vedėja Kathryn Emery.
„Tai didžiulė garbė ir svarbus pasiekimas ne tik mūsų įmonei, bet ir visai Lietuvai. Parodoje dalyvavome kartu su didžiausiais gyvūnų prekių rinkos žaidėjais ir, nepaisant to, tapome vienais geriausių, o mūsų sukurtos „švarių akių“ sistemos produktai (angl. Clear Eyes Solution ), kurią sudaro šarminis vanduo „Tauro Pro Line Pure Mist“ , molio kaukė „Tauro Pro Line Stainless Look“ bei „Nature‘s Protection Superior Care“ sausas maistas šunims , buvo parodyti reportaže“, – pasakoja J. J. Plungė.
Patirtimi dalinosi su augintinių mylėtojais
„SuperZoo“ parodoje J. J. Plungė turėjo išskirtinę galimybę vesti groomeriams skirtą seminarą „Funkcionalūs produktai: raktas į klientų lojalumą ir verslo plėtrą“ (angl. Funtional products: the key for the loyalty and business growth ), kurio metu pasidalino, kaip išplėsti klientų ratą ir skatinti jų lojalumą bei pristatė pačios naudojamą sveiko augintinio priežiūros sistemą, kuri susideda iš 80 % tinkamos mitybos bei 20 % kasdieninės (ir veterinarinės) priežiūros. Ši sistema padeda užtikrinti gerą augintinio sveikatą bei savijautą.
KIKA GROUP įkūrėja Janita Januškauskaitė-Plungė ir eksporto vadovas Paulius Ausmanas seminare
„Labai džiaugiuosi galimybe dalintis savo patirtimi bei parodyti pasauliui mūsų kurtus produktus, kuriuos daugelis jau spėjo pamilti. Pati augintinių priežiūrai visuomet renkuosi „Tauro Pro Line“ kosmetikos produktus, kurių privalumus parodoje pristačiau ir užsienio rinkų atstovams, taip pat pasikalbėjome ir apie inovatyvios groomingo įrangos bei įrankių svarbą. Buvo labai gera bendrauti su auditorija, kuri nuoširdžiai myli gyvūnus ir linki jiems viso ko geriausio“, – seminaro įspūdžiais dalinosi J. J. Plungė.
Titulus parsivežė visi augintiniai
Toliau KIKA GROUP komanda tęsė kelionę į „Santa Barbara Kennel Club Dog Show“ parodą Santa Barbaroje, „Bluegrass Classic Dog Show“ parodą Leksingtone, Kentukyje bei „Des Moines KC Dog Show Cluster“ parodą Ajovoje. Jose varžėsi „Tauro Kennel“ veislyno šunys. Tai jau 28 metus gyvuojantis veislynas, dar vadinamas Čempionų namais.
Iš 6 šunų, net 3 į Lietuvą grįžo su Amerikos čempiono titulais – Tauro Damaskas, Benjaminas bei Tauro Mantra, kuri tapo 18-ta „Tauro Kennel“ veislyne išveista Amerikos čempione!
JAV čempionas Pomeranijos špicas Benjaminas, JAV čempionas Maltos bišonas Tauro Damaskas ir JAV čempionė Maltos bišonė Tauro Mantra
„Likę 3 šunys taip pat pelnė titulus bei „atsidarė“ Amerikos čempioną. Tai reiškia, kad Amerikoje yra tokios taisyklės tu gali laimėti klasę, ką padarė mūsų visi šunys, tačiau privalai savo klasėje „apeiti“ ir tam tikrą kiekį šunų, t.y. laimėti visas klases ir tik tada gauni taškus (reikia 15 points ir 3 major taškų). Dėl trūkstamo šunų kiekio parodoje, mūsų šunys atsidarė čempionus, bet neturėjo galimybės jų užsidaryti, todėl Tauro Kėkštas ir Sekvoja liko Amerikoje, pas mūsų handlerį, kad galėtų užbaigti čempionus, o visi kiti laimėtojai grįžo namo, į Lietuvą.“ – parodų laimėjimus apibendrina veisėja.
Janita Januškauskaitė-Plungė ir Pomeranijos špicas Tauro Kėkštas „Santa Barbara Kennel Club Dog Show“ parodoje
JAV diktuojamos tendencijos jau pastebimos ir Lietuvoje
Daugiau nei mėnesį trukusią KIKA GROUP komandos komandiruotę vainikavo dalyvavimas didžiausioje groomerių parodoje „GroomExpo“, vykusioje Heršyje, Pensilvanijoje.
Parodoje dalyvavo maždaug 3000 įmonių iš viso pasaulio, tarp kurių buvo pristatyta ir lietuvių siūloma „Tauro Pro Line“ produkcija , sukurta ne tik padėti spręsti augintinių kailio ir odos problemas, bet kartu tausoti groomerio sveikatą.
KIKA GROUP komanda „GroomExpo“ parodoje Heršyje, Pensilvanijoje, JAV
„Amerikoje vyrauja itin sąmoningas ir atsakingas požiūris į gyvūną, kuriantis tendencijas visam pasauliui. Ne paslaptis, jog naujos srovės į rinkas plaukia būtent iš JAV, o tai, jog esame pripažinti tokio aukšto lygio rinkoje, įrodo, kad mūsų filosofijos sutampa.
Ši paroda, jos sėkmė ir klientų gausa tik patvirtino, kad Jungtinėse Amerikos Valstijose žmonės tikrai suvokia, jog augintinio kailis, oda ir jų sveikata yra lygiai tokia pat svarbi, kaip ir jų pačių. Džiaugiamės, kad ir Lietuvoje šis suvokimas keičiasi, vis daugiau šeimininkų atsakingai renkasi kosmetikos, odos ir plaukų priežiūros priemones bei groomerius , kurie ne tik laikosi kirpimo standartų, bet ir atsakingai žvelgia į savo darbą, siekdami padėti gyvūnui.
Kalbant apie groomerius , Amerikoje ši profesija yra labai gerbiama ir vertinama, jos žmonės mokosi dešimtmečiais. Groomeriai už Atlanto yra ištroškę žinių, nuolat mokosi vieni iš kitų, jie tarsi bendruomenė, komuna, vieni kitiems padedantys, o ne konkuruojantys tarpusavyje“, – apibendrina kinologė.
Teisinga priežiūros sistema: 80 % subalansuota mityba ir 20% kasdienė gyvūnų priežiūra
J. Plungė neabejoja, kad skinti laimėjimus jos veislyno augintiniams padeda ne kas kitas, o teisinga gyvūnų priežiūros sistema, kurią sudaro 80 % teisinga ir subalansuota mityba ir 20 % kasdienė gyvūnų priežiūra bei su meile Lietuvoje kurti produktai:
„Mūsų veislyne yra duodamas tik vienas sausas maistas šunims –„Nature‘s Protection Superior Care“ – tai begrūdis šunų pašaras su aukščiausios kokybės baltymų šaltiniais, tokiais kaip balta žuvis ar lašiša. Dėl subalansuoto amino rūgščių kiekio šis pašaras šunims gali padėti kovoti su rudomis ašarų dėmėmis. Būtent todėl mums pavyksta baltakailių šunų kailiuką ringui išlaikyti tobulai švarų.
KIKA GROUP savininkai Janita J. Plungė ir Tauras Plungė
Kita dalis – kasdienė gyvūno priežiūra. Čia pasitelkiame profesionalią kosmetiką „Tauro Pro Line“ , kuri savo sudėtyje turi daugiau nei 97 % natūralių ingredientų, be to, nėra tokių agresyvių sudedamųjų dalių kaip silikonai, SLS ar parabenai. Man labai svarbu, kad kosmetika duotų ilgalaikį rezultatą, t.y. ne laikinai maskuotų kailio problemas, bet skatintų sveiko kailio augimą ir palaikytų sveiką odą.
Savo šunims naudojame ir „Tauro Pro line“ įrankius, apimančius augintinio priežiūros visumą, kaip šunų kirpimo žirklės , freza nagams , šunų kirpimo mašinėlė , šunų fenas ir jau minėta ozono vonia šunims ir katėms. Visos šios priemonės yra ištestuotos mūsų pačių, todėl iš patirties žinau, kad jos ne tik lengvina groomerio darbą, pagreitina procesą, bet ir yra efektyvios, puikiai atlieka savo funkcijas.“
Tauro Pro Line ozono vonia
Apie tendencijas gyvūnų rinkoje
Dalyvaudama parodose, J. J. Plungė stebėjo ten pristatomas naujienas bei technologijas ir išskyrė 4 šiuo metu svarbiausias gyvūnų rinkos tendencijas, kurias, jos manymu, puikiai atitinka ir KIKA GROUP siūloma produkcija.
„Pirmiausia, natūrali sudėtis tampa nebe privalumu, o būtinybe. Tiek kosmetikoje, tiek pašaruose, tiek priežiūros priemonėse natūralūs ingredientai yra didžiulis privalumas, nes augintinių šeimininkai nori kuo saugesnių produktų, kurie būtų naudingi jų keturkojams“, – atkreipia dėmesį kinologė.
Taip pat, anot jos, didėja dėmesys tvarumui ir rūpinimuisi ribotais gamtos ištekliais, todėl perdirbtos medžiagos, atsinaujinanti saulės energija gamyboje, ilgaamžiškumas, daugkartiniai produktai yra ateitis, kalbant apie gyvūnų prekes.
MISOKO daugkartinio naudojimo prekių - sauskelnių ir palučių - galima įsigyti KIKA parduotuvėse
„Kadangi gyvūnas laikomas pilnaverčiu šeimos nariu ir visuomet būna kartu, pastebėjau, jog auga poreikis produktams, atliepiantiems šią tendenciją: teminiai šunų drabužiai , smagūs aksesuarai šunims ir katėms , kelioninės gertuvės šunims , gyvūnų transportavimo krepšys . Be to, didžiulė meilė augintiniui ir dėmesys jo sveikatai, išvaizdai ir gerai savijautai augina „Premium“ lygio produktų paklausą“, – tendencijas aptaria J. J. Plungė ir priduria, kad šeimininkai yra pasiruošę suteikti savo augintiniui geriausias sąlygas ir produktus.
Ir toliau plėsis Amerikos rinkoje
J. Plungė apibendrina, kad esant tokiai konkurencingai, visko mačiusiai ir įvairovės išlepintai rinkai kaip JAV, jau vien tai, jog daugybė žmonių atpažįsta KIKA GROUP sukurtus produktus, ateina jais pasidomėti ir įsigyti, yra didžiulis įvertinimas ir pasiekimas, tačiau gyvūnų mylėtoja sustoti ir toliau neketina.
„Amerikos rinkoje matome dar daug neišnaudotų galimybių, o svarbiausia, egzistuojantį poreikį – ši šalis kviečia mus ir trokšta žinių bei produktų, kuriuos galime pasiūlyti. Tai tikrai ne paskutinė mūsų kelionė, nes mes ir toliau sieksime, kad Lietuvos vardas skambėtų tarp geriausių pasaulyje“, – ateities planais dalinasi verslininkė.
Janita Januškauskaitė-Plungė ir handlerė Irina Pipkova „Des Moines KC Dog Show Cluster“ parodoje Ajovoje, JAV
Šiandien įmonių grupę KIKA GROUP sudaro KIKA mažmeninės bei elektroninės prekybos tinklas Lietuvoje ir Estijoje, kuris turi daugiau nei 120 parduotuvių, taip pat viena moderniausių sausų pašarų gamyklų Šiaurės Europoje AKVATERA LT, UAB , pasaulinio pripažinimo sulaukęs veislynas „Tauro Kennel“ , gyvūnų SPA-kirpykla ir mokymų centras „Tauro Grooming Academy“ bei atidarytas įmonės padalinys Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šiuo metu KIKA GROUP produkciją eksportuoja į daugiau nei 60 pasaulio šalių.